سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

جهانی‌شدن تجارت و اقتصاد و پوياتر شدن رقابت، نقش مشتريان را در سازمان‌ها تغيير داده است نگاه امروز سازمان‌ها به مشتريان تنها يک مصرف‌کننده صرف نيست. مشتريان در سازمان‌های امروز در توليد کالا و ارائه خدمت، رویه‌های انجام امور و فرايندها، توسعه دانش و توان رقابتي، همراه و همگام اعضاي سازمان هستند. بنابراين مديريت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتري و خلق و ارائه ارزش به او از مهم‌ترین مباحث موردعلاقه و توجه محققان و مديران سازمان‌ها محسوب می‌شود. شرکت‌های امروزی از طریق تجزیه‌وتحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست‌یافته‌اند. ابزارها و فناوری‌های انبار داده، روابط عمومی و نحوه­ی برخورد با مشتریان و دیگر تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، روش‌هایی هستند که فرصت‌های جدیدی را برای تجارت فراهم کرده‌اند؛ بنابراین، با جمع‌آوری داده‌های مربوط به مشتری و تصمیم‌گیری بر اساس الگوهای استخراج‌شده از روابط پنهان میان آن­ها، می‌توان به خواسته مشتری محوری خود جامه عمل پوشاند. 

 

 

 

 

تعداد :43 صفحه

 چيزي که اين مقالات را متمايز کرده است آماده بودن مقالات و ظاهر زیبای آنها مي باشد تا خريدار از خريد خود راضي باشد
مقالات را با ورژن  office2010  به بالا باز کنید


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
CRM_746102_7272.zip710.1k





محبوبترین محصولات